View Single Post
Old 29-03-2008, 11:42
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Quote:
Originally Posted by Ferrari rules View Post
Ferrari ? Welke Ferrari ? Toch nie die van Cars ? ... (Hint)
Voorlopig toch niet. Die Ferrari stelt trouwens Schumacher voor... Althans toch in de Nederlands versie. De Vlaamse vertaling luidt (als ik het goed herinner): "Een echte Jean Pierre Van Rossem Ferrari !!"

Quote:
Originally Posted by Ferrari rules View Post
Ga je die decals zelf maken ?
Ja dat is de bedoeling. Eerst eens proberen natuurlijk en als het echt niet lukt, dan vraag ik wel even rond

Quote:
Originally Posted by Sennake View Post
...Voor zover het speelgoedmodelletje klopt met de "werkelijkheid" van de tekenfilmwagen natuurlijk. Ik denk trouwens niet dat er ergens in de film de onderzijde van deze wagen te zien is, dus die moeite zou ik me besparen als ik jou was. Maar dat is geheel jouw beslissing natuurlijk.
De onderkant kun je wel zien op het moment dat Chick in de allerlaatste bocht van de beslissende race The King wegduwt waardoor hij enkele koprollen maakt. Die scène ga ik daarvoor eens heeeeeel goed bekijken. En indien mogelijk wat screenshots van nemen...

Het speelgoedautootje geeft vooral een idee van hoe het kan opgelast worden. Op onderstaande prent van de officiële site kun je trouwens goed zien dat de uitlaten aan de zijkant zitten.

Hij hoeft niet perfect te zijn (langte bvb) maar alles wat in mijn mogelijkheden ligt om aan te passen, ga ik zeker proberen.
Reply With Quote