Thread
:
Dodge Charger - Cars - The King - Revell - 1/24
View Single Post
#
29
01-04-2008, 14:44
Loeten
Cars-addict
Zo, vier uur later is de verbreding al op goede weg. De Milliput staat nu uit te harden. Ook de luchtopeningen vooran zijn gemaakt. Het enige wat er nu nog aan moet veranderd worden, zijn de twee fenders voor de achterwielen. Natuurlijk is er ook nog werk aan de achterzijde, maar dat reken ik even niet mee...
Dat boetseerwerk is heel intensief en uiteindelijk heb je het gevoel dat je absoluut niet vooruitgaat. Toch is het belangrijk dat het goed gedaan wordt, vandaar de vergelijking (zie foto's) via een soort "uitlijnbank". De bestuurderszijde heft nog wat wijzigingen nodig die met schuurpapier op te lossen zijn. Wie goed kijkt, merkt ook vast dat de verbreding niet 100% gelijk is als in de animatiefilm. Dat weet ik dus ook en die aanpassingen moeten nog gebeuren via snij- en schuurwerk. Ik verlang evenwel om eens goed door te werken aan een model, dus misschien dat ik één der komende dagen eens wat anders ga doen en een nieuwe thread ga opstarten. Soms doet veranderen van spijs, lekker eten (of zoiets)...
Omdat foto's vaak meer zeggen dan woorden:
Voila, tot zover deze update weer... Even verpozen en doorheen de andere threads bladeren...
: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen)
Diepvries
: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck)
Loeten
View Public Profile
Find all posts by Loeten