View Single Post
Old 06-05-2002, 23:21
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Quote:
Originally posted by Oneliner

Hoe zout ge zelf zijn finish, 10 dagen voor de verkiezingen.
Indien die een stem meer kunne behale zulle nze da zeker ni late.
Als er ene riskeert te zegge ndat het hem nix doet ,wat fortuyn is overkome, die kunne de verkiezinge dan wel vergete
Ik bedoel enkel dat Fortuyn nu plots een 'frisse wind' doorheen de nederlandse politiek liet waaien, dat hij de politiek terug kleur gaf, dat hij m.a.w. niks dan goeds deed. Ik bedoel hier niet mee dat ze niet zeggen dat het hen koud laat (als je zoiets zegt ben je een onmens)

Enkel toont dit aan dat politiek en 'menselijke' ver van mekaar staan. En nét dat lijkt me hét mankement aan de hedendaagse politiek. Politiek luistert niet echt meer naar de mensen. Met enkele uitzonderingen, zoals wijlen Pim Fortuyn.....Jammer.

Ik wil deze 'discussie' niet laten ontaarden in een poltiek debat rond rechtse gedachten, dus laat ik het hier maar bij houden.

Ik ben meestal nogal sceptisch over politiek, heb zowat m'n eigen meningen, maar ik heb me vandaag betrapt op een buitengewone belangstelling alsook sympathie voor Pim Fortuyn. Een sympathie die vele nederlanders nu zullen voelen en zullen uitdrukken door het bolletje achter Lijst Pim Fortuyn rood te kleuren.