View Single Post
Old 09-04-2008, 19:41
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

200 vrijkaarten voor de Belgian Race Kick-Off!! Afhalen a.s. zaterdag!

De kerstman is dit jaar iets vroeger in het land en heeft 200 vrijkaarten achter gelaten bij mij Gezien de korte tijd zie ik geen mogelijkheden meer om deze voor het evenement te verdelen, toch wil ik deze kaarten graag verdelen!

Hoe gaan we dat doen? A.s zaterdag tussen 12.00 en 12.30 zal ik voor de hoofdingang staan bij de tunnel om de kaarten te verdelen. Iedereen kan ze gratis komen afhalen! Op = op !

Kijk uit naar een sjarel in een oranje pakje of een zwarte Audi A3 met Nederlands kenteken

Als je komt, stuur me dan een mailtje op markreijnders@hotmail.com voor a.s. vrijdag 23.00 uur. Vermeld daarin naam en aantal kaarten, dan ik het e.e.a. al een beetje verdelen.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote