View Single Post
Old 09-04-2008, 21:31
crosserke crosserke is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Zelfs dat kun je perfekt in cijfers weergeven maar daar heb ik helaas geen tijd voor. Op dit moment ken ik alleen wegingsfactoren toe aan het type wagen, een wagen in D1 is meer punten waard dan in D2 of D3.

Wil je de kwaliteit helemaal bepalen dan moet je een wegingsfactor toekennen per coureur op basis van zijn verleden. Echter dat is voor mij op dit moment onbegonnnen werk.

Trouwens, ik focus niet op het verleden. Ik vergelijk alleen SRO Belcar '07 met SRO BGTC '08. Ik constateer alleen dat in het tweede jaar van dit kampioenschap de beoogde vooruitgang nog niet is gerealiseerd. That's all

Inderdaad misschien wel minder auto's in de bgtc maar de meeste auto's die overblijven zijn wel de gt3's en gt 4 en dat is toch de bedoeling van het kampioenschap.Dit jaar zijn er ook nieuwe auto's te bewonderen zoals de lambo's en Ferrari.Dus voor mij toch wel vooruitgang en waarschijnlijk komen er dit jaar ook wel meer gastrijders aan de start.
Ik ben vooral benieuwd naar de sprintraces voor vele deelnemers toch een nieuw gegeven.
En nog eens, laat ons vooral blij zijn dat we deze mooie wagens mogen aanschouwen op onze prachtige circuits.
Reply With Quote