View Single Post
Old 16-04-2008, 21:40
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Pascal View Post
Als de covarage in orde is zal je dat te zien krijgen.

Een spannende wedstrijd op alle niveau. Beide races gestart in de regen (of alleszins op nat wegdek). Tijdens de wedstrijd een opdrogende piste. Iedereen op zoek naar de ideale pitstopstrategie. Wanneer komen we binnen om te wisselen en te kiezen voor slicks was de hamvraag.

Enkele opmerkingen :

- wat mij betreft hoort de BMW niet thuis in BGTC.
- de Lotus ziet er lelijk uit en ontsiert het startveld een beetje.

Voor je begint discusiėren en/of je gal begint te spuwen : dit is maar mijn mening.

Verder een beetje verwarring in de media, tickets, programma's enz... sommigen spreken over VAS Endurance Cup ipv DSMEC of van MVD Belcar ipv BGTC etc. Wij vragen het ons niet meer af want we kennen de historie van dit alles. Voor een buitenstaander wordt het (nog) moeilijk(er). En als ik sommige moet geloven trachten ze nochtans duidelijkheid te scheppen en op die manier meer volk naar het circuit te lokken...

C U
Volledig mee akkoord! De BMW mocht vorig jaar niet deelnemen daar het geen GT wagen was en nu mag het dit jaar wel!? Maarja...

De Lotus is een GT4 Light en is dus wel degelijk welkom in het BGTC. Als men nog wat meer GT4 (lights) kan aantrekken, zal deze Lotus 2 Eleven er wel beter inpassen.

Mvg...
Reply With Quote