Quote:
Originally Posted by wilmai
Mark,
Na je verhaal blijkt voor de buitenwereld dat jij volledig na de letter en geest van de wet en het gezond verstand hebt gehandeld
|
Niet alleen voor de buitenwereld, ook voor de mensen die rechtstreeks betrokken waren moet het vanaf minuut 1 duidelijk zijn geweest dat ik eerlijk handelde. Je kunt mij niet verwijten dat andere personen in deze “kwestie” niet op de hoogte zijn van de geldende regels die van toepassing zijn op hun eigen stukje

Heel simpel, Ignace als je mij gebeld had voordat je een mailtje stuurde naar Circuit Zolder dan was al dit gezever niet nodig geweest. Nu hebben enkele medewerkers van dat circuit zand mogen happen aan de hand van jou email. De desbetreffende personen hebben in de aanloop naar de Belgian Race Kick-off kostbare tijd mogen besteden aan een volstrekt onschuldige actie!
Quote:
Originally Posted by wilmai
Gratis verdelen van kaarten voor een verkoopspost lijkt mij toch een niet gangbare situatie.
Ik persoonlijk denk, als je dit zou doen voor de kassa van bv pukkelpop dat ze je dan snel zullen bedanken op een of andere manier (dewelke laat ik even in het midden).
|
Nogmaals, de kaarten waren REEDS betaald (op welke manier dan ook)! Zolang ik met mijn voetjes op de Kerkstraat blijf (t.h.v. Gate 1) valt mij strafrechtelijk niets te verwijten. Uit eigen beweging heb ik dan maar een iets minder gevoelige locatie gekozen. Let wel, het goede gebaar komt van mijn kant!
Jammer dat bepaalde personen hun misser/fout/flater niet willen inzien en niet van plan zijn om hun excuses te willen aanbieden. Geen probleem, de volgende (betaalde) vrijkaarten zijn reeds onderweg