View Single Post
Old 26-04-2008, 13:02
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Putty, schuren, primer, putty, schuren, nog putty, weer schuren en primer,... En zo gaat dit al een poosje. Logisch met al die aanpassingen. Vandaag ook weer wat schuurwerk verricht. We zijn er bijna. Hier en daar nog wat kleine putjes. Ook de verbreding aan passagierszijde moet nog ferm geschuurd en bijgewerkt worden. Om stoflongen te voorkomen, ga ik dat zometeen buiten in de tuin doen. Lekker zonnetje, voldoende wind en de kindjes rond mij aan het spelen... ZALIG !!

Enkele overzichtsfoto's v an de werken... Niet dat het veel zegt...

Voor alle duidelijkheid er nog eens aan toevoegen dat er nog heel wat moet toegevoegd worden. Zo ontbreken voorlopig nog de luchtgaten aan de zijkant. Ook heel wat panellines moeten opnieuw opengewerkt worden. Daarnaast ontbreken nog enkele details op de body zoals inkepingen, allerlei lijnen en zo verder. Er is nog heel wat werk te gaan dus...

Straks probeer ik eerst het busje van The A-team af te krijgen. Daarna zorg ik voor het onderstel van The King. Ik heb eindelijk eens een vrije zaterdag dus wil ik ook eens goed vooruitgaan (zonder te overhaasten, uiteraard).

Grtzzz
Reply With Quote