Thread
:
Dodge Charger - Cars - The King - Revell - 1/24
View Single Post
#
37
12-05-2008, 18:00
Loeten
Cars-addict
Terwijl de body nog maar eens een hoop putty aangesmeerd kreeg, ging ik verder met de onderzijde. De achterophanging baarde me zorgen. En dat bleek gegrond... Het klemde net te veel om goed te zijn... Dus dat werd weer schuren, pfff. Eerst de binnenkant van de wielkassen. Daarna de as inkorten (meegegoten schijfremmen wegnemen) en ook nog eens de ophanging zelf verplaatsen. Hiervoor moest ik een plaatje bijmaken... Zo ziet het er nu uit:
Ook de banden en velgen achteraan werden aangepakt. De meegegoten "Goodyearsreliëf" werd weggeschuurd. De plastieken band kreeg een rubberen uitzicht door alles op te schuren. De velgen werden overspoten met primerkleur. Dit was niet makkelijk omdat de velgen aan de banden vast zitten dus moest ik afplakken. Dit ga ik nog eens herhalen want het is niet goed genoeg...
Voila, nu eerst mijn schoolwerk maken en misschien vanavond nog wat schuren. Ik zou The King dolgraag deze week zijn blauwe kleur geven. We zien wel.
Overigens kan ik weinig tot niks nog verder vastmaken aan het chassis. Door te dryfitten heb ik gemerkt dat ik dit best ga doen nadat chassis en body één zijn geworden. Anders heb ik kans dat ik - zoals bij het busje van The A-team - veel schade veroorzaak tijdens het "huwelijk"...
: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen)
Diepvries
: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck)
Loeten
View Public Profile
Find all posts by Loeten