Quote:
Originally Posted by Dunlop BeLux
Of juist niets 
Mijn grootste verwondering: wat doet die BMW in godsnaam in de Belcar? BMW GTR? Dag Jan, bij mijn weten zijn er ooit maar 4 echte gebouwd en gehomologeerd. Mannen rijden eerste keer mee en zijn direct 2de, van de 2 
|
Dries,
De BMW heeft ook tijdens de eerste manche gereden alleen heeft hij toen vroegtijdig het strijdpaneel moeten verlaten.
Quote:
Ik ben een pure 24H liefhebber, maar hoe men dit probleem gaat oplossen is me nu echt wel een raadsel. Inderdaad, niet echt ons probleem, maar eens een autosportliefhebbern altijd een autosportliefhebber, en dan doet het pijn om dit aan te zien zonder dat je kan ingrijpen.
Aan de reglementsfreaks onder jullie.
Wat doe je eigenlijk in een 24H race als er bv na 10 uur zo veel zijn uitgevallen dat je nog alleen op circuit bent. Vlagt men dan af of dien je de 24H uit te rijden om geklasseert te worden. Je moet toch 70% van de wedstrijd van de winnaar hebben afgelegd hé.
|
Hier zit ik ook al aan te denken. Gisteren zijn we er ook over bezig geweest en het gaat volgens mij een lachertje worden als men na 2uur al zoveel uitvallers hebben.
Zullen ze echt niet moeten gaan denken om andere wagens toe te laten tijdens de 24Uren van Zolder? Of misschien voor volgend jaar de 24Uren van Zolder opnemen in het SRO GT3 kampioenschap te Duitsland en England? Of één van de twee want anders gaan we zeker veel te veel starters krijgen.
Eén ding is zeker, er moet zeer snel een oplossing komen. Twee maal een race over een uur, een schot in de roos. De meeste wagens halen de finish, die het niet halen kunnen gerepareerd worden voor de tweede race. Een race over twee uur? Afvoeren als het moet zoals afgelopen weekend? En een race over 24uur? Tjah, zullen we eerste eens niet beginnen met 12uur en kijken als er dan nog rondrijden?
Mvg