Beste Paddockers,
Naar aanleiding van deze historie wens ik toch enkele zaken duidelijk te maken.
Ten eerste : WILMAI staat voor Wilmaerts Ignace. Reeds 23 jaar actief in de autosportwereld. Reeds 22 jaar actief als vrijwilliger op het circuit van Zolder. Maar daarnaast nog jaren team verantwoordelijke geweest op rally wedstrijden, circuit races, rallycross. Organisator van verschillende evenementen die betrekking hadden op autosport. Ik vermoed van mezelf dat ik autosport hoog in het vaandel draag.
Ten tweede : Op het circuit van Zolder ben ik als vrijwilliger aan het werk. Samen met nog twee collega's, als verantwoordelijke van de verkoop van tickets.
Ten derde : ik heb de zaak ivm de verdeling van gratis tickets aan een inkompost gemeld aan het management van Zolder. Waarom werd dit gemeld : Als verantwoordelijke voor de inkom is het totaal niet aanvaardbaar dat voor een inkompost "gratis" kaarten verdeeld worden. De Heer Mark heeft dit jaren gedaan op een goede georganiseerde wijze. Door op voorhand te weten wie komt en deze kaarten dan ter beschikking te leggen of op een plaats te laten afhalen waar geen verkoopsunit in de buurt is. Waarom deze uitleg om dan verder te bouwen op het verhaal van Pascal en de reactie van Mark. Als jullie moesten weten hoeveel tickets er verkocht worden en hoeveel mensen we hiervoor aanpakken dan zal je wel anders naar zaken kijken. Maar spijtig genoeg zijn er zelfs mensen die proberen kaarten aan de loketten te verkopen aan de helft van de prijs. En zoals Pascal vermeld zijn kunnen dit wel lucratieve handeltjes worden. Je zou eens moeten weten wie die kaarten nu echt verkochten. Ik kan je vertellen dat wij bij RACE KICK OFF weekend verschillende personen gepakt hebben die een handeltje aan het opzetten waren. Zelf mensen die gratis kaarten wouden verdelen. Wij zijn dan zeer beleefd en geven deze personen 1 kans om hen in regel te stellen. DWZ nu binnen gaan of niet meer binnen. En de kaarten die we in beslag kunnen nemen blijven natuurlijk bij ons. Elke organisatie heeft ook een economische rentabiliteit nodig, want zodra organisaties in het rood kan het wel eens zijn dat zij verdwijnen. En als zij verdwijnen dan zijn er weer minder wedstrijden. De tijd dat wedstrijden bijna met sponsor geld werden gerund is al jaren voorbij.
Ten vierde : Wat Pascal allemaal verteld vind ik een zeer spijtige zaak. Maar hierop wens ik ook even een toelichting te geven. Aangezien er een nieuw verkeerscirculatie plan werd getest. Is de bewuste post verschoven naar een ander gedeelte. En ik vind het persoonlijk heel erg dat jij het vertrouwen van deze persoon in jou "eerlijkheid" hebt beschaamd. Want in volle vertrouwen laat deze persoon je naar de winkel gaan om je daarna de andere weg in te slaan, naar de parking die vanuit die richting het best te bereiken is. Maar bewust kies je niet om terug te gaan en te profiteren van de goodwill. Aan deze post worden de personen zonder wagendoorlaat verwezen naar een andere weg om op de parking te geraken. De mensen die daar wel verder mogen zijn allemaal voertuigen die beschikken over de nodige documenten (wagendoorlaten) om in die richting verder te mogen rijden. Het verhaal van op de parkingwachters zullen wij ten harte nemen.
Ten vijfde : Die vraag stel ik nog eens aan MARK : Ik zou jou graag eens zien aankondigen op het net dat je gratis inkomtickets gaat verdelen aan de inkom van PINKPOP. Ik hoop dat je dan daar kan gaan staan, maar wat de reactie zal zijn van de bewaking daar. Laat ik over aan jou fantasie en van een ander hier op het forum.
Bij deze wens ik te melden dat dit het laatste is wat ik op dit forum nog wens te plaatsen. En dat ik met aandrang mag vragen aan eender welke van de administrators om mijn profiel te verwijderen.