Quote:
Originally Posted by wilmai
Bij deze wens ik te melden dat dit het laatste is wat ik op dit forum nog wens te plaatsen. En dat ik met aandrang mag vragen aan eender welke van de administrators om mijn profiel te verwijderen. 
|
Spijtig dat je niets meer wil posten. Jouw posts kunnen alleen bijdragen aan een bepaalde vorm van begrip, al moet ik vaststellen dat het ook dikwijls bijdraagt tot een vorm van onbegrip.
Het verwijderen van een profiel doet Depaddock niet, ook niet op vraag van een member. Het zou ervoor zorgen dat al je posts die je ooit deed, zouden verdwijnen. Ook al zou jij dat willen, wij willen dat niet... Het zou trouwens meerdere threads "onleesbaar" maken.
Het staat je echter vrij niets meer te posten. Al weet ik wel zeker dat je nog zal blijven lezen. Al is het maar om vol onbegrip het hoofd te schudden...
Ik raad je aan om toch nog even te blijven lezen. Ik ga namelijk nog een verhaal schrijven waar ik al MEERDERE JAREN mee in mijn maag zit. Al dikwijls heb ik op het punt gestaan om het te schrijven maar heb me steeds kunnen inhouden. Nu is het moment aangebroken en ga ik het ook schrijven en posten...
Pascal