View Single Post
Old 09-06-2008, 12:12
wilmai wilmai is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Pascal View Post
Wilmai vraagt dan wel om zijn profiel te verwijderen maar leest het forum uiteraard nog wel. Meer zelfs hij wil nog reageren. Gelukkig hebben wij zijn profiel, zoals hijzelf met aandrang vroeg, nog niet verwijderd. Eén en ander blijkt uit onderstaande mail die ik van hem kreeg.

Wel het zou inderdaad kunnen dat jij toen nog geen verantwoordelijke was. Om je de kans te geven tot een rechtzetting wil ik gerust, "en publique" antwoorden op jouw vraag. Ik denk dat het in 1995 of 1996 was. Het juiste jaar weet ik niet meer. Alleszins is het één van de twee. Niet vroeger noch later.

Indien uit jouw antwoord blijkt dat jij toen nog geen verantwoordelijke was, wil ik, op voorhand, aan alle mensen van de hele wereld wereld maar uiteraard vooral aan de lezers van ons forum vragen om de termen "de Heer Wilmaerts" en "Ignace" in het bewuste verhaal te vervangen door "een voorganger van de Heer Wilmaerts" en "een voorganger van Ignace".

Bij deze, op voorhand en publiekelijk, de rechtzetting waarnaar Wilmai vraagt. Tenzij Wilmai toen al de functie van verantwoordelijke had uiteraard.

C U

Geachte CU, PASCAL,
Bij deze bevestig ik dat op het tijdstip van jou verhaal nog niet tot de verantwoordelijke van de verkoop behoorde. Graag zo snel mogelijk er voor te zorgen dat mijn naam verdwijnt uit jou tekst. Zelf met als beschrijving "een voorganger van de Heer Wilmaerts" en "een voorganger van Ignace". Oftewel zorg je ervoor dat je over de juiste namen beschikt oftewel vermeld je anders. Maar mijn naam wens ik absoluut niet in deze teksten te zien verschijnen. Want ik word hier ten onrechte met een beschuldigde vinger gewezen.
Met vriendelijke groeten
Ignace Wilmaerts