View Single Post
Old 10-06-2008, 12:32
wilmai wilmai is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Niet zeuren Wilmai, mijn inziens ben je gewoon een van de laffe appels binnen het gehele verhaal. Een discussie durf je niet aan te gaan met mij, maar wel op een zeer laffe manier mij te kakken zetten bij CZ. Zoals je ziet heeft je eerste mailtje aan die pipo van CZ Finance een backfire op jouw imago! Had je maar moeten nadenlen over je actie, heb je niet gedaan. Be my guest
Blijkbaar voelt "U" zich aangesproken, ik heb hier open en bloot meerdere malen bevestigd, dat ik deze melding heb gedaan en ook duidelijk uitgelegd waarom. Van deze actie heb ik tot op heden nog geen spijt. Om de simpele reden dat autosport op het Circuit van Zolder mij zeer nauw aan het hart ligt.

Op de vragen of jij dat eens moet proberen voor bv Pinkpop aan de kassa kaarten uit te delen. Komt er zelf geen reactie. Zelf op verduidelijkingen komt geen reactie.

Het enige wat ik wil is gewoon een rechtzetting, omdat ik in die tijd waarover Pascal spreekt, geen verantwoordelijke was in de verkoopsdienst. Ik heb enkel verduidelijkingen aangebracht aan het geschreven materiaal zodoende dat de meeste mensen goed kunnen begrijpen over welke materie het gaat.

Ik probeer steeds communicatief, open en positief mee te werken aan alle zaken wat van "U" niet gezegd kan worden.

Ik zal me dan ook niet laten meeslepen in oeverloze discussie met "U".