View Single Post
Old 10-06-2008, 17:01
Pascal Pascal is offline
A4993

Quote:
Originally Posted by wilmai View Post
Op de vragen of jij dat eens moet proberen voor bv Pinkpop aan de kassa kaarten uit te delen. Komt er zelf geen reactie. Zelf op verduidelijkingen komt geen reactie.
Hoe het bij Pink Pop zit, weet ik niet. Ik kan wel meespreken over Rock Werchter. In mijn tijd (eerlijkheidshalve moet ik erbij zeggen dat het al een eeuwigheid geleden is) organiseerde de organisator zelf een soort van stand waar je kaarten kon binnenbrengen (bvb mensen die om één of andere reden niet konden komen) om ze te "herverkopen". De organisator zorgde er dan voor dat jouw kaart(en) opnieuw werden verkocht en dat jij je geld terug kreeg. Je bepaalde zelf hoeveel je voor de kaarten vroeg met een maximum van wat jij ervoor had betaald. Ook vroegen ze er een kleine commissie voor. Als jij bepaalde dat je kaart mocht verkocht worden voor de commissieprijs (lees weggaf) weet ik niet of de organisator er problemen mee had. Of dit systeem nu nog bestaat, weet ik echter niet.

Ja akkoord er is inderdaad een verschil tussen vrijkaarten weggeven en kaarten herverkopen. Zulke acties zullen enkel gevoerd worden door organisatoren die succesvol zijn. Werchter en Pink Pop zijn succesvol en de voorverkoop duurt slechts enkele dagen alvorens ze zijn uitverkocht. Bovendien worden ze beschouwd als klantvriendelijk, onder andere door het herverkoop-verhaal.
Zolder is helemaal niet succesvol en heeft met zulke problemen het heel wat moeilijker. Over klantvriendelijk zijn of niet van het CZ ga ik niks zeggen

C U
Reply With Quote