Quote:
Originally Posted by wilmai
Nog een verdere verduidelijking ivm de werking :
De post waarover Pascal spreekt was beter bekend als de post HIP (Hoofdingang Paddock). Deze post met de slagbomen heeft daar nog enkele jaren gestaan maar met het nieuwe paddock plan en veranderingen aan het circuit is deze post verdwenen.
De bedoeling van deze post is dat in de paddock geen onnodig veel voertuigen en bewegingen zijn. Dus het weren van voertuigen die daar geen toegang toe hebben. Anderzijds was deze post actief als er een supplement paddock diende betaald te worden.
De beztting op deze post is normaal als het volgt :
1. Parking : 1 of 2 mensen, controle op wagendoorlaten en zorgen voor het vlot circuleren van het verkeer.
2. Controle : 2 of 3 mensen, waarvan 1 postverantwoordelijke (de persoon die de eindverantwoordelijkheid heeft) en de andere voor de controle van tickets van de passanten
3. Verkoop : 1 of 2 personen voor de verkoop van een ticket aan de mensen die niet beschikken over een geldig ticket.
|
Dit bevestigt min of meer mijn verhaal.
Ik was dus lid van "Parking" en stond er dus steevast alleen. Daarover ben ik het eens. Ik controleerde de doorlaten en zorgde voor dat er vlot verkeer was. Als er dan iemand niet binnenmocht, gebeurde het dat deze vroeg naar persoon X of Y, waarschijnlijk dus iemand van de "Controle" mogelijks zelfs de postverantwoordelijke (zoals jij zegt) die afweek van mijn beslissing.
Dat zorgt inderdaad voor wat meer duidelijkheid Meneer Wilmaerts.
C U