View Single Post
Old 19-06-2008, 07:24
brr01 brr01 is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by mogas View Post
Ik ben jaren lang fan van Jos geweest vanaf het moment dat ie nogal verlegen bij de Van Amersfoort tent stickers vanzichzelf in de Opel-Lotus stond uit te delen.
Aan zijn rijders kwaliteiten heb ik nooit getwijfeld en doe ik ook nog steeds niet
Alleen vanaf het moment dat ie begon te klimmen op de autosport ladder en zijn manager dollartekens in de ogen kreeg ging het verkeerd.
Door het hebberige karakter van Huub is ie meerdere maken uit betere teams geweerd gewoon omdat team eigenaren niet met de heren Rothengatter of Verstappen wilden praten (vraag maar eens aan Eddie Jordan)
En het hoogtepunt werd dan het debakel wat ie vlak voor de A1 GP in Zandvoort uithaalde.
Die fans waar je het hierboven over hebt heeft ie daar op een grove manier te kakken gezet ,Hij had het geschil met het team na dat weekend uit moeten vechten ,maar de heren kozen er voor om de fans en vele kaarten die er verkocht waren als breekijzer te gebruiken om geld bij A1GP los te krijgen
We kennen allemaal de reactie van Team baas Jan Lammers ,Een rijder die zijn hele hebben en houden al een keer op het spel heeft gezet om te kunnen rijden.
Nee Josje heeft het op dat moment totaal bij mij verziekt ,Neemt niet weg dat ik het LMES nog steeds volg en hem nog steeds de beste autocoureur van NL vind
Ben een beetje op de hoogte van wat er in de A1GP gebeurd is en inderdaad is dit niet goed te praten. Ga ook regelmatig naar de Karts kijken op het circuit van Genk, en ben daar Jos ook al verschillende malen tegengekomen en ook hier is hij altijd vriendelijk en slaat hij een babbeltje bij wie er om vraagt. Neen , kan echt niets verkeerd zeggen over de Jos dit in tegenstelling tot andere would-be piloten die nog niet 1/100 gepresteerd hebben van wat Verstappen al gerealiseerd heeft...ga anders maar eens naar Zolder tijdens een Belcar race en probeer maar eens iemand van die pilootjes aan te spreken...(opgepast, er zitten er ook wel goede tussen, maar het meerendeel...amaai)
Reply With Quote