Ik ben jaren lang fan van Jos geweest vanaf het moment dat ie nogal verlegen bij de Van Amersfoort tent stickers vanzichzelf in de Opel-Lotus stond uit te delen.
Aan zijn rijders kwaliteiten heb ik nooit getwijfeld en doe ik ook nog steeds niet
Alleen vanaf het moment dat ie begon te klimmen op de autosport ladder en zijn manager dollartekens in de ogen kreeg ging het verkeerd.
Door het hebberige karakter van Huub is ie meerdere maken uit betere teams geweerd gewoon omdat team eigenaren niet met de heren Rothengatter of Verstappen wilden praten (vraag maar eens aan Eddie Jordan)
En het hoogtepunt werd dan het debakel wat ie vlak voor de A1 GP in Zandvoort uithaalde.
Die fans waar je het hierboven over hebt heeft ie daar op een grove manier te kakken gezet ,Hij had het geschil met het team na dat weekend uit moeten vechten ,maar de heren kozen er voor om de fans en vele kaarten die er verkocht waren als breekijzer te gebruiken om geld bij A1GP los te krijgen
We kennen allemaal de reactie van Team baas Jan Lammers ,Een rijder die zijn hele hebben en houden al een keer op het spel heeft gezet om te kunnen rijden.
Nee Josje heeft het op dat moment totaal bij mij verziekt

,Neemt niet weg dat ik het LMES nog steeds volg en hem nog steeds de beste autocoureur van NL vind