View Single Post
Old 20-06-2008, 22:47
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Integra View Post
PK Saleen hinkt wat achterop door de Pirelli banden.
Ik wacht met smacht op de jankerd van een persbabbel m.b.t. een review van deze race. Waarom, ik had weer hoop

Quote:
We hebben wederom progressie gemaakt, Pirelli heeft een nieuwe bandensoort geleverd. Dit alles bij elkaar genomen zou erin moeten resulteren dat we mee zouden moeten kunnen. We hebben er enorm zin in, de mensen van Pirelli als van ons team zijn bijzonder hard gemotiveerd. Het is nu tijd om te oogsten, willen we nog iets van ons seizoen maken. Ik wil dit weekend mee doen voor het podium. Op die manier kunnen we iedereen bedanken en motiveren om er nog harder in te vliegen.

persreutel PK
Benieuwd wat nu weer de verklaring is voor P12. Hebben ze die C5R nog?

O ja, dit lijkt me niet helemaal correct:
Quote:
Dit weekend wordt in Adria de derde van in totaal tien wedstrijden van het FIA GT kampioenschap, oftewel het wereldkampioenschap voor GT wagens, gereden.

Wereldkampioenschap? Heb ik iets gemist? Ratel zou het willen
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote