Quote:
Originally Posted by racing'72
PK met de Saleen(pirelli) 1:13.436 tijdens de qualifying in 2008 tegenover 1:12.580 met de "oude" Corvette C5R(michelin) in 2007...
(En de pole van dit jaar is 0.4 sec sneller dan die van vorig jaar)
Hoog tijd om conclusies te trekken!!!
|
Mmmmm.........in de persbabbel lees ik dan weer dat de wagen weer aardig op tempo is
Quote:
Voor de wedstrijd greep het team terug naar de afstelling van de vrije trainingen. Anthony Kumpen startte vanuit twaalfde stelling. “ Na twee ronden reed ik in 9de positie. De wagen was ok en na een ronde of vijf reden we dezelfde tijden als de koplopers. Dat was een hele geruststelling, we konden het tempo aan, het harde werk van de afgelopen weken wierp eindelijk zijn vruchten af … tot ik in de elfde ronde werd aangetikt door een Vitaphone Maserati. Het was een harde klap, de ophanging was stuk en onze wedstrijd zat er op. Dit is enorm balen. Plezant is anders. De ontgoocheling is groot. We keken er naar uit om een goede prestatie neer te zetten. Niet alleen voor ons, maar ook voor het team en de sponsors. Eén ding is positief, de wagen kon het tempo aan. Op naar de volgende wedstrijd. ”
|
Is het nivo van FIA GT2008 stukken lager dan FIA GT2007?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|