View Single Post
Old 04-07-2008, 00:10
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Quote:
Originally Posted by Nismo View Post
Oei, als gij uw decals op school gaat afprinten, dan moeten we nog 2 maanden wachten, het is immers grote vakantie
Het is niet omdat het vakantie is dat ik niet naar school ga hoor. Velen denken dat het op 1 juli gedaan is, niets is minder waar. Feit is wel dat de ene meer luierd dan de ander. Ikzelf ga volgende week al langs terwijl ik tussendoor huisbezoeken doe en nog een vergadering met de directie heb. Als preventieadviseur heb ik dus nog extra taken. Er is net een fusie bij ons, dus mag ik al meteen twee afdelingen gaan nakijken op veiligheid. Het is een ex-gemeenteschool, dus der zal werk aan zijn... Maar ik klaag niet, ik doe dit heel erg graag !!

Overigens heb ik die printer hier thuis staan hoor, gewoon effe meegenomen, net als de pc trouwens. Als ze zouden inbreken (wat nog gebeurd is) dan hebben ze niet zoveel om buit te maken. Mijn krijtjes mogen ze wel hebben

Quote:
Ga je Chik Hicks ook ooit bouwen ? Daar staan pas decals op.
Ga je lachen met mijn werk ja ?? Neej ik snap je wel. Dŕt zou pas een uitdaging zijn. Ik wil ze gerust aannemen maar ik keek als eens naar deze wagen... Veel sponsors zijn niet eens te herkennen... Bovendien heb ik absoluut geen sympathie voor deze wagen

Quote:
Als ge hulp moeten hebben met uw queen, laat het maar weten.
Met mijn queen of die op de foto?
Reply With Quote