Heat drie ging over 15 ronden, heat vier terug over vijf ronden. Het beeld van de tweede heat werd hier eigenlijk herhaald op sommige incidenten na natuurlijk. Kristof gaf op in de laatste heat, niet omwille van z'n wagen, maar gewoon door het feit dat hij te zat was om nog aan de poignee te staan! Wie wel een slachtoffer was van technische problemen, was Jo... in heat drie had hij bijna geen grip meer... de wagen slierde van de ééne kant naar de andere en zo gaf hij de andere de kans om terug in te lopen op plaats 2!
Einduitslag:
Pos / Driver / Time
1 / Gunther / 11:46.5
2 / Johan / 12:50.3
3 / Jo / 13:04.7
4 / Slim / 13:35.8
5 / Kenzi / 13:37.1
6 / Bram / 14:53.9
7 / Koen / 18:15.2
8 / Kristof / DNF
Je ziet dat Slim nog een plaatsje gewonnen heeft ten koste van Kenzi en dat de technische problemen van Jo hem zijn tweede plaats gekost hebben! Je ziet ook aan de tijden dat die meer dan 20 bochten niet voor iedereen even gemakkelijk te nemen zijn en dat de tijdsverschillen weldegelijk ver uit elkaar kunnen liggen. Het één en het ander lag natuurlijk aan de verschillen van de voorbereiding van de wagens, maar dat zal op 1/24 niet anders zijn natuurlijk.
Deze 1/32 WRC challenge was bedoeld voor de fun én om ons mensen ertoe aan te zetten die WRC's op 1/24 klaar te stomen... en ik denk dat deze avond daar zeker in geslaagd is! Ik kijk uit naar de officiele introductie van die WRC's op 1/24... zeker als ik terugkijk naar de foto's!
Gasten... tot de volgende!
G.