View Single Post
Old 12-07-2008, 17:29
JorritVD's Avatar
JorritVD JorritVD is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by LamboFan View Post
Ook als Lambo Murcielago fan, had ik wel graag minimaal nog 1 Murc gezien, vorig jaar waren er 2 Murcs. Hopen dan maar dat die ene Murc het 24u volhoud
All-Inkl.com had in het begin van het jaar nog wel plannen voor de 24u van Spa om daar aan de start te komen met de Lambo Murc.

Quote:
Originally Posted by LamboFan View Post
Wel een mooi veld als ik de entry list bekijk, een paar extra GT1's was leuk geweest
Natuurlijk de grote tegenvaller van LAA, anders hadden we minimaal 2 Vette's extra gehad.

Als je kijkt naar de 14 Entries van vorig jaar, valt het nog wel mee dat er dit jaar waarschijnlijk minder auto's zijn in GT1, namelijk twaalf op de voorlopige entry-list. BMS (2x, naar GT2), Playteam (2x, andere klassen), All-Inkl.com (1x, mogelijk gestopt), LAA (1x, teruggetrokken) JMB (1x, geen idee) staan er allemaal niet op en dat zijn er wel 7 auto's die vorig jaar wel meededen.
Ik had eigenlijks wel enkele auto's extra van de FFSA verwacht dit jaar. Ok, DKR doet waarschijnlijk wel mee met 1 auto, maar ik had Larbre mogelijk met nog een auto wel verwacht.
Als DKR meedoet, dan verwacht ik de line-up Lebon, Cazenave, Bornhauser.
Reply With Quote