View Single Post
Old 13-07-2008, 19:58
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Quote:
Originally Posted by Aerodyne View Post
kdacht et nie, want als voornamelijk truckbouwer eb ik ier al ne keer zitn kijkn naar diene camion Mack, maar wegens tijdsgebrek in de zomer (tja ze kunnen nie allemaal schoolmeester zijn hé ) nog gene tijd gehad om eraan te beginnen Kweet ooknie of dat ier op dit forum moet want dit zijn toch vnl (race/rally) cars en geen trucks hé
Zoals ik zei... Voorlopig he... Dus je bent met deze uitgenodigd en van harte welkom. Trucks kunnen ook hoor, Sennake heeft er hier al eentje neergezet. Alles met wielen is zo een beetje het motto...

Enne, ik wil gerust eens een jaartje ruilen van jobke hoor. Eens zien in hoeverre je dan nog jaloers bent want uiteindelijk ziet de massa van het gepeupel enkel de vakanties. Overigens, wist je dat die officieel maar op 15 juli begint en eindigt op 15 augustus? Nu ja, als je wil: er zijn leerkrachten te kort... Owja, en den bouw is ook een kleine 3 à 4 weken thuis nu hoor...

Ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar je Mack, mocht je eraan beginnen. Ik begin er zelf rond februari 2009 aan. Dus misschien...??

Owja, WELKOM ook natuurlijk ;-)
Reply With Quote