Geen ALMS of Nascar in 2009? Het heeft er alle schijn van. Het verdwijnen van GM in Nascar mag gezien worden als het vertrek van een fabrikant in de F1. Als de ene reus in de problemen is dan zullen andere dat ook zijn  Hoelang alle F1-fabrikanten nog actief zullen zijn? Een grote vraag maar het antwoord is er eigenlijk al. De huidige situatie kan nooit blijven voortduren, binnen nu en 2/3 jaar is er op zijn minst eentje vertrokken. Wie? Beetje gokken maar ik zet mijn centjes op Toyota in. Ze zullen actief blijven als motorleverancier maar niet als fabrikant
Echt positief ben ik niet voor de autosport in het algemeen in de komende jaren. We gaan op diverse vlakken magere jaren tegen moet..........althans dat is mijn "donkere visie".
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|