View Single Post
Old 28-07-2008, 22:24
Aerodyne's Avatar
Aerodyne Aerodyne is offline
De Paddock Rookie

Dodge Charger - Cars

Quote:
Originally Posted by Loeten View Post
Ja klopt: de BP-racetruck. Maar dat neemt niet weg dat andere trucks ook welkom zijn.

Heb je overigens een idee welke Mack die Mack moet worden? Ik zeg dan wel dat ik volgend jaar eraan begin, maar ik ben nog steeds aan het onderzoeken welke Mack die Mack moet worden... Op het internet staat er doorgaans veel info over de cars in Cars, toch is het niet duidelijk wat Mack precies is. Een Mack, jah dat wel...

Grtzzz
Sorry ben een tijdje weg geweest (niet in het hoofd en ook nog niet op vakantie maar een beetje teveel werk). Die Mack is een Superliner, in bouwdoos te krijgen bij Italeri (die rode met witte strepen met KIMBELL op de deuren ik dacht US Supertruck of zoiets en dan die Black Thunder) en bij Revell is dat de Rainbowtruck en ik dacht ne gele ook). Ze zijn er ook met oplegger ik dacht van Sinalco en Baywatch. Misschien zijn er nog Superliners maar ik ken ze ook niet allemaal van buiten. Het enige wat ik wel weet is dat noch Italeri noch Revell toestemming hadden (of niet genoeg betaalden) om de Mack emblemen en de Bulldog te gebruiken, en ze daarom nooit geen Mack Superliner op de doos konden (mochten) zetten en altijd andere onnozele namen uitvonden. En dus ook als ge hem gewoon als een Mack wilt maken zijt ge verplicht om bij KFS een foto-etch setje te kopen. Maar ik denk dat die van Cars geen bulldog op zijn capot staan heeft, alleen de letters MACK. Kzal hem ook nog es goed moeten bestuderen voor ik eraan begin hoor. Vooral die hoge klak dan.......
Reply With Quote