View Single Post
Old 18-08-2008, 19:20
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Even wat foto's van het geheel buiten genomen:

Daarna de klas van mijn vrouwke gaan primeren (niet met de spuitbus off course ) En vanaf drie uur weer verder gedaan met deze Dodge.

Vanavond kwam dan het huwelijk tussen chassis en body tot stand. Op de tonen van Elvis "The King" liep het wat stroef en moest ik veel wringen, maar uiteindelijk lukte het wel. Hier en daar moest wat bijgeknipt worden en was er lakschade. Dit tip ik later wel aan bij de afwerking, niets om je zorgen over te maken. Overigens zijn er geen foto's van dit huwelijk ter beschikking daar PIXAR met de rechten op die foto's ging lopen en de paparazi op verre afstand werd gehouden...

Next step: de wielen onder het chassis krijgen. Ik ga hier niet teveel rekening houden met ophangingssystemen en dergelijke meer. Als ik de wielen op een eenvoudige en stevige manier onder The King krijg (ze hoeven niet te draaien) dan ben ik tevreden. Zekers als het lukt met alle 4 de wielen netjes op de grond zodat Ie niet staat te wippen....

Ik begon daarnet al met het wegsnijden van enkele onderdelen. De tussenstand:

Voila. Nu zijn jullie weer op de hoogte. Ik ge verder hakken en zagen aan de ophanging om de wielen erop te krijgen. Tot morgen !!
Reply With Quote