View Single Post
Old 11-11-2008, 00:13
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Geen reacties over de verlichting? De verlichting is redelijk zwak te noemen en neemt het nachtelijke karakter niet weg van de race. Nummers kon ik nog steeds niet lezen Echter, ik kon wel beter de wagens op de baan volgen. Normaal zie je alleen een bak licht van de aankomende wagens en nu zag duidelijk de contouren en de weg die zij volgden op de baan. Dus een pluspunt voor mij.

Wat zijn de reacties van de teams en coureurs?

Geloof wel dat een kWh op CZ redelijk gratis is Ik reed om 00.00 weg en nog steeds alle lampjes die aan het branden waren. Uit milieu oogpunt hadden die lampjes ook om 22.00 gedoofd kunnen zijn.

Jammer van het lagere aantal deelnemers maar geeft wel aan dat de mentaliteit van bepaalde teams niet deugd! De namen kunnen jullie zelf bedenken DSMEC zal zijn les geleerd hebben en dit verbeteren voor 2009.

En ja mijn eigen hoogtepunt van deze koers? Fysiek bedreigd door een collega-vrijwilliger van CZ vanwege mijn uitlatingen op dit forum! Tja, hoezo een forum heeft geen kracht. Verdere uitleg in de komende dagen

O ja, iemand een idee hoe de olie-lekkage is onstaan aan de Ford Mondeo van Kermeta?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote