View Single Post
Old 13-12-2008, 00:48
Viper GTS-R***'s Avatar
Viper GTS-R*** Viper GTS-R*** is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Dries DS View Post
Helemaal niet, daar draait het em o.a. om... Een 'open' race is echt wel iets anders dan een 'race, deel uitmakend van een kampioenschap'. Trouwens, over het woord 'zinloos' gesproken... Bekijk eens effe jouw eigen posts her en der... Hebben die posts steeds zin? Zonder een steen te willen werpen naar jou persoonlijk (ik weet ook wel dat je voort gaat op sites, geruchten en perspersonen die schrijven in functie van een opdrachtgever - het is ooit zelfs mijn eigen taak geweest om die persberichten te schrijven, dus alle begrip is er) mag er gerust gezegd worden dat de echt interne keuken van een kampioenschap niet uitgesmeerd wordt op een forum. Geen enkel kampioenschap, geen enkele organisator zal dit doen. Hoogstens info waar iedereen mee gediend is, in eerste instantie de rijders/teams zelf, uitzonderlijk een reactie van iemand van een organisatie... Wees blij dat die persoon/organisatie nog reageert, er zijn anderen die ondertussen al genoeg de schelp toegetrokken hebben, ze weten überhaupt best waarom ze het doen. Een ondergang van een serie zal nooit door de organisator op een forum geplaatst worden . Met DSMEC krijg je een open communicatie, nooit eerder gezien in een Belgische serie. No hard feelings, jouw reactie is ergens gegrond, iedereen heeft het recht op een eigen mening. Begrijp ik en wordt gewaardeerd.
Wel eerlijk gezegd denk ik dat we allebei het 'open race' anders interpreteren.
Jij hebt het over een alleenstaande race, niet opgenomen in een kampioenschap zoals BGTC. Iets in het genre van Dubai anno 2006 het geval was, kon je rijden en waren geen punten van toepassing in één of andere serie. Bij mij deed die 'open race' meer spreken over je race open stellen voor meerdere deelnemers aan de hand van het reglement zo weizigen dat er meerdere en verschillende soorten type race wagens kunnen deelnemen. Dit wat dus nu het geval is en we ALLEN blij mee zullen zijn.

Als dit ons 'communicatie' probleem/foutje was, dan denk ik Dries dat het hiermee opgelost is. Moest het hier helemaal niet over gaan volgens jou dan zullen we verder moeten typen maar denk niet dat dat nodig zal zijn

Groet,
Thomas.
Reply With Quote