View Single Post
Old 15-12-2008, 19:31
Viper GTS-R***'s Avatar
Viper GTS-R*** Viper GTS-R*** is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Dunlop BeLux View Post
Ik maak me helemaal niet druk Christophe.

En of het een hele vooruitgang is zullen we zien wie mag deelnemen en wie niet. (cfr. minimum kwalificatietijd)

Wij krijgen enkel de vragen en de telefoons hier binnen. Heb het anders opgelost, ik geef nu het nummer door waar ze de info kunnen vragen.

Toch normaal hé, dat de teams denken dat wij over die info beschikken, maar het is niet zo.
Lijkt me toch logisch dat als er geïntreseerde reguliaire DSMEC teams info willen of met vragen zitten dat ze deze direct aan SRO richten en niet aan jullie? Tenzij jullie mee de organisator zijn maar is nu niet zo. En kan SRO deze vragen nog niet beantwoorden, dan moeten we maar even wachten denk ik zo... Als alles op zen pootjes valt lijkt dat wachten me wel waard naar alle concrete antwoorden die je nu nog niet hebt. Denk je ook niet? Weet ook wel dat hoelang je er moet op wachten er meerdere kunnen afhaken, maar op 1-2-3 iets opmaken waar iedereen mee content zal zijn lijkt me niet simpel. En die minimum kwalificatie tijd lijkt mij ook wel gerechtvaardigd. Rekening houden natuurlijk met wat de tijden zijn van de traagste BGTC deelnemers van vorig jaar. Zo zou ik me daar toch op baseren. Alvast mijn opinie daaromtrent.
Reply With Quote