Quote:
Originally Posted by Dunlop BeLux
-
Maar veel andere opties zijn er niet dan in juli te rijden samen met de Dutch Super Car Challenge. Ik ben zonder meer Dick van Elck van de DSC dankbaar dat hij ons in zijn programma wil opnemen maar een wedstrijd op zaterdag tijdens een weekend van de DSC is nu éénmaal niet hetzelfde als een wedstrijd in het voorprogramma van de 24-Uren van Zolder. Maar volgens mij kunnen we niet anders om onszelf en een aantal teams niet in de problemen te brengen.
|
Volgens mij is dit de juiste houding.
Kijk, niet jullie (DSMEC) maar zij (SRO, RACB, BGTC, Circuit Zolder, De Bende Witmeur-Ratel ) zijn vragende partij. Dus zij moeten zich aanpassen aan jullie, en niet omgekeerd. Zij spelen nu een spelletje arrogante blufpoker in de hoop dat julllie toch gaan bijdraaien. Ze hebben echter geen poot om op te staan. Als ze blijven volharden in de boosheid wordt de 24 Uren van Zolder een nog groter fiasco dan in 2007 en 2008.
Dus blijf gewoon jezelf en blijf je eigenheid bewaren zonder toegevingen te doen. Het DSMEC is een prachtig kampioenschap dat als enige de titel "Opvolger van de Belcar" mag dragen. Elke rechtgeaarde Belcarliefhebber voelt dat zo aan.
Trouwens, naar de toekomst toe lijkt Dick van Elck en zijn DSC mij een veel betrouwbaarder partner dan Ratel, Witmeur, RACB en consoorten.