View Single Post
Old 20-01-2009, 11:38
Dries DS's Avatar
Dries DS Dries DS is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Eentje die stopt: Van de Plas: “Ik hou het voorlopig voor bekeken. Ik ben uitgeblust op gebied van autosport. Vorig seizoen heb ik er héél veel tijd en energie in gestopt en dit wreekt hem nu. Ik heb met A+ Projects véél bouwprojecten op stapel staan en dit krijgt nu uiteraard voorrang. Momenteel staat, op de Porsche GT4 na, alles te koop. De beide Vipers, de MINI’s, Toyota Yaris, opligger, mobilhome, Carvan, enz. Een spijtige zaak, maar je kan nu eenmaal geen twee koningen tegelijk dienen.

http://www.pitstoptv.info/pitstop/?p=6750 - Vele bouwprojecten?
Toch raar dat een A+ Racing-investeerder op www.autosport.be heel andere taal spreekt :

Wim Lumbeeck: “A+ Racing houdt het inderdaad voor bekeken, dat nieuws kan ik enkel bevestigen. Er zijn te veel kosten en die dwingen het team, in casu Tom Van de Plas, tot die beslissing. Ik zie het team op korte en middenlange termijn ook niet meer op de circuits verschijnen. Persoonlijk ga ik trachten mijn investering, die ik voor het seizoen 2007 deed, via de verkoop van de racewagens, trucks enz. te recupereren. Het gaat om een behoorlijke investering, maar op termijn moet dat in orde komen.”

Twee ver uiteenlopende versies van hetzelfde verhaal
Reply With Quote