Als koper ben je inderdaad heel goed beschermdbij Paypal want ik kreeg al eerder geld van hen terug voor niet aangekomen kits (echt waar) of beschadigde. Maar...
Een maand of twee terug kwam er een Peugeot 205 van Heller toe. Het pakket stak enkel in wat pakpapier en de Peugeot leek eerder op een Lamborghini: helemaal geplet. Via Paypal heb ik klacht ingediend en na veel gepalaver kreeg ik gelijk. Ik moest enkel maar bevestigen dat ik akkoord ging. Maar nu kwam het: die "knop" werkte niet en ik kon niet bevestigen. Ik heb dan maar klacht ingediend bij Paypal. Ik kon via mail ook bevestigen en dan ging alles wel in orde komen. Niet dus... En ettelijke mails later (en ook telkens een andere die antwoordde, kreeg ik bevestiging dat ook deze klacht ontvankelijk was. Het geld zou gestort worden. Tot op heden echter 0 euro gehad... Binnenkort nog eens klagen dus...
Enne Gulfie, blijven klacht indienen hierover. Als je lang genoeg volhoudt, dan kun je misschien toch je gelijk halen... Ik duim alvast !!
|