View Single Post
Old 17-04-2009, 11:58
BSOT's Avatar
BSOT BSOT is offline
De Paddock Sponsor

Quote:
Originally Posted by joost View Post
Op racingworld staat een prachtig artikel te lezen: http://www.racingworld.be/nieuws/609...s-opnieuw.html.

Ik ben ontzettend blij dat een jonge journalist man en paard durft te noemen en bepaalde zaken op de korrel durft te nemen, vooral het verspreiden van foute info en het draaien van de spreekwoordelijke kar.

Proficiat Mark, well done.

van harte en op een mooi raceseizoen!

Joost
Inderdaad bijzonder dapper dat Mark zoiets durft te schrijven.
Nu maar hopen dat de info en de bronnen waarover hij beschikt juist zijn en daadwerkelijk ook door Mark gecheckt zijn. Zou bijzonder zonde zijn voor het imago van Racingworld moest deze slag onder de gordel naar een bepaald medium uiteindelijk toch onjuist blijken te zijn.

Naast de bevestiging van de TV deals zijn er ook al andere zaken bevestigd geweest de laatste weken die onjuist waren, tot Patricia het interview gaf in DH en één en ander aan het licht kwam.

We zullen zien hoeveel er aan de start staan, en ik persoonlijk als autosportliefhebber, ik hoop op zoveel mogelijk!

Over de financiële situatie spreek ik mij niet uit, is ook niet aan ons denk ik. Indien anderen dat wel doen dan is dat hun volste recht en indien een journalist iets schrijft, dan dient deze zich hierover te informeren. Anderzijds, ik zou niet graag in de schoenen staan van bv Michelin vandaag de dag. Enig idee wat het is om te tenderen voor 2 jaar op een bepaald aantal wagens en deze dan niet te kunnen servicen? Een idee over de boeteclausules?
Ik bespaar jullie de details, maar reken gerust even uit wat Michelin misloopt aan omzetten.

GT3-GT4 samen? Zitten we dan niet met de grote snelheidsverschillen? GT4 had dit jaar in België moeten bollen en niet in Nederland, zo simpel is dat. Dat van die kaas en den boterham weet je...
GT3, knap om naar te kijken, leuk voor publiek, maar te duur.

Dat wat betreft de superweekends en de toekomst klopt als een bus. Daaraan moeten we beginnen vandaag en niet in november. Of daar plaats is voor de BGTC (GT3 of GT4) zal afhangen van bepaalde factoren. Je kan wagens hebben maar geen sponsors of wel sponsors maar geen wagens. De sponsors die er nu zijn anno 2009 zullen 2010 alles behoorlijk terugschroeven. Negatief zijn? Neen, gewoon realistisch. Indien je partners wil overtuigen mee in zee te stappen voor 2010-2011-2012 dan dient 2009 iets te bieden. Laat dit nu net een mogelijk hekelpunt zijn en je weet waarom het er niet zo rooskleurig uitziet voor de toekomst.

Alle GT4 teams kregen al een mail dat ze gratis mochten komen rijden. Bepaalde GT3 teams kregen die bewuste mail ook. Mag ik dan vragen wie die dure tracktime gaat betalen? Het potje van Michelin en Van Dyck zal zo heel snel opgebruikt zijn, en dan?...

Mag ik mij als autosportliefhebber ook die vraag stellen over de toekomst?

PS: zoals gezegd Mark, een leuk artikel, maar ik denk niet dat de bewuste jounalist die je bedoelt er zo ver naast zit. Ik had ipv dat verslagje van jou eigenlijk liever een preview gelezen van de BGTC Belgian Race Kick Off met alle bevestigde deelnemers en de bijhorende wagens Er staan 16 piloten op de website van SRO, max. dus goed voor 8 wagens. Kunnen inderdaad wel 8 verschillende merken zijn, en die zullen hopelijk close racing brengen, maar is dit wat we willen?

Mvg Dries

Last edited by BSOT; 17-04-2009 at 15:47.
Reply With Quote