Quote:
Originally Posted by jeep
Dries je kan niet ontkennen dat pitstop tv enkel negatiefe berichten over BGTC verspreid. En moesten de 2 ingeschreven wagens (JD competition) tot nu toe, alleen rijden zal er meer volk komen kijken dan naar DSMEC op Franco (100 auto op parking). Denk dat jij als eertse moet stoppen met kritiek te uiten, want jouw val zou wel eens van heeeeelhooog kunnen komen.
|
Ach Jeep, das lang geleden. Ja, ik schrijf niet veel maar als ik iets schrijf dan ben je er he

Pitstop brengt volgens mij wat ze weet, of dat alles klopt zullen we binnen enkele dagen of weken weten he.
Ik heb voor alle zekerheid de tekst nog eens doorgelezen, ik lees weinig kritiek hoor, of lees jij iets anders?
Als jij weet dat JD zich ingeschreven heeft met 2 wagens dan heeft Patricia gelogen, want ik weet van 2 andere

Er zal zeker meer volk zijn op Zolder dan in Franco, daar moet je geen kenner voor zijn.
Nogmaals beste Jeep, je kapt steeds persoonlijk maar kan nooit enige zinnige motivatie geven. En van heel hoog zal ik niet vallen Jeep, sta met beide voetjes stevig op de grond en weet niet wat er verkeerd is aan de waarheid te vertellen. Ik kan misschien hier nog van den berg vallen ja, maar dat zal dan zowat alles zijn wat kan gebeuren
Zeg Jeep, ik ken je niet, en je wil je blijkbaar ook niet kenbaar maken, maar vanwaar je haat? Gun je het bepaalde mensen niet of zijn je aandelen gezakt.
Ga je gal toch ergens anders uitspuwen gast of wees een man met ballen aan je lijf, pak je telefoon, bel me op en zeg me wat je zeggen hebt.
Ik ben de eerste om iets toe te geven als iets niet goed is, maar jij maakt er een sport van om enkel persoonlijk aan te vallen. Je eerste zinnige post hier moet ik nog lezen.
Ik wacht op je telefoontje