View Single Post
Old 17-04-2009, 22:12
BSOT's Avatar
BSOT BSOT is offline
De Paddock Sponsor

Quote:
Originally Posted by fenixracing View Post
Welke vraag ik me dan af. Bij mijn weten zijn er tog nog geen (buiten powercars) overgestapt.
En het negatieve is tog duidelijk genoeg TV deals enz ... ik ben niet de enige die dit vindt.
En over de randanimatie moet ik mij exuseren ik kan niet direct terug vinden waar ik het gelezen heb.
Ik respecteer iedereen zijn mening, ook die van jouw alleen vindt ik die soms iets te negatief over bepaalde dingen.Maar dat is dan weer mijn mening.
Ik zou dan toch nog maar eens goed kijken Kan best wel wa aanvallen verdragen maar dan moeten ze well juist zijn en geen gelul.

Negatieve duidelijk genoeg, man, man, schrijf ik de teksten van Pitstop? Als Pitstop contact neemt met die zenders waar een zogezegd contract mee is, en die zenders zeggen dat het niet waar is, wie is dan de lulleman? Je bent niet de enige neen, je bent met 3 die dit vinden. 3 man die alles geloven wat men schrijft, en als iemand zegt dat het niet klopt dan zijn ze negatief. Weet je wat ik vind, wacht gewoon eens af.

Jullie moeten eens duidelijk leren wat het verschil is tussen negatief zijn en de waarheid naar boven brengen. Iedereen heeft het recht te weten hoe de vork in de steel zit, en dan dien je soms ook negatief te zijn. Jullie zijn vergeten dat SRO Belgium dat interview gedaan heeft zeker. Was dat dan niet negatief?
Reply With Quote