View Single Post
  #67  
Old 20-04-2009, 23:39
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by joost View Post
Op racingworld staat een prachtig artikel te lezen: http://www.racingworld.be/nieuws/609...s-opnieuw.html.

Ik ben ontzettend blij dat een jonge journalist man en paard durft te noemen en bepaalde zaken op de korrel durft te nemen
Ja, hij durft dat wel! Chapeau Kessen, je hebt tenminste ballen aan je lijf. Enkele oudere angsthazen kunnen hier een voorbeeld aan nemen. Of zijn ze bang hun karig belegde boterham van persreutels te verliezen?

Wat betreft het artikel van Kessen, dat zou een prachtig iets zijn voor een live-debat. Hard tegen hard en na afloop gebroederlijk een pint aan de toog. Ikzelf kan me niet vinden in het artikel op een aantal punten:

Quote:
SRO-chairman Stéphane Ratel heeft stilaan genoeg van deze attitude en werkte de afgelopen weken aan een franchise voor het Belgian GT.
Wat je geeft zul je ook ontvangen zullen we maar zeggen Een simpel feit in de huidige maatschappij.

Quote:
Het Belgian GT Championship 2009 zal zeker niet geannuleerd worden, zoals door sommigen gesuggereerd wordt.
Op De Paddock stellen we alleen vraag, we doen geen voorstel

Quote:
Eenmaal de European GT4 Cup uit de balans genomen werd en SRO Belgium zich kon concentreren op haar (winstgevende) kernactiviteiten; het promoten van het BGTC, kon het zelfs nog in 2008 break-even draaien ondanks het lager aantal inschrijvingen en een tegenvallende 24 uur van Zolder.
Hoe groot was de winst op de afdeling BGTC 2007? M.a.w. SRO BE staat nog steeds in het rood?

Quote:
Het GT3-concept is in België levensvatbaar, maar indien de buik van het peloton niet gevuld wordt met extra GT4-wagens, zal het deelnemersaantal rond de 20 bolides blijven cirkelen
GT3 is levensvatbaar maar wel met GT4? Dan is GT3 eigenlijk niet levensvatbaar

Quote:
Willen we u er even aan herinneren dat zowat iedereen in 2006 voorstander was van het GT3-verhaal, dat toen tijdens een vergadering in Spa voor het eerst openlijk besproken werd.
In 2006 maakte niemand zich zorgen over het opgebouwde pensioen, was het geld bij de Fortis of welke bank dan ook veilig................had het oude Belcar nog bestaan, ook dan had deze klasse een zware tik opgelopen in 2009. We zitten in een periode die voor iedereen nieuw is. Mensen, meningen en omstandigheden kunnen flink veranderen in drie jaar tijd
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote