View Single Post
Old 28-04-2009, 09:47
BSOT's Avatar
BSOT BSOT is offline
De Paddock Sponsor

Quote:
Originally Posted by jeep View Post
Blijkbaar ben ik niet de enige die zijn bedenkingen heeft over de Dunlop band op porsche "vooral links achter". hoeveel dit jaar al tijdens de DSMEC.

Tijdens DSC op Franco ook dunlops gezien (op Porsche) na 60min + 1 ronde tot op de kas versleten.
Beste Jeep,

Als teams risico's willen nemen door zachte compounds te monteren dan is dat hun zaak hé. Er zijn 3 verschillende compounds beschikbaar en 2 verschillende karkassen.. Tijdens de eerste race te Franco waren er 4 klapbanden, allen door contact met andere deelnemers of doordat de kas raakt aan de banden. Je misschien toch eerst beter informeren alvorens commentaar te geven. Tevens is er een verschil in band tussen de 997 en de 996.
Raar toch dat sommigen nooit problemen hebben en anderen altijd hé! Al eens stilgestaan dat dit ook aan de wagen zou kunnen liggen. Open- en toespoor, camber, caster, uitlijning, drukken, enz..

De Porsche van First (250) ligt lager achteraan dan orgineel
Lammertink raakte de kas na contact met andere deelnemer
Idem bij Van Oost/Maes
Raus/Mattheus stond ik zelf bij toen deze leeg liep na contact met de kerbs.

Banden zijn zoals dempers - gebruik ze correct en er zal niets gebeuren. Neem je zelf risico's, tja, dan kan het al eens fout gaan hé.

Als je graag nog wat technische info wil alvorens commentaar te geven dan roep je maar.
Ik wacht trouwens nog steeds op je telefoontje
Reply With Quote