Quote:
Originally Posted by joost
Beste Mark, het team wist dat al goed drie weken voor deze (!) race, wat zelfs in hun persbericht na Zolder te lezen is:
"Laten we even vooruitblikken op Spa; we mogen daar 80 kilogram ballast verwijderen en bovendien andere remplaketten monteren."
Bovendien beschikken ze over drie verschillende wagens, de drie chassis van Matech uit de FIA GT3 2008, waardoor parrallel werken mogelijk is
Flater?
Overigens misschien wel een basis voor een technische benadering. Audi slaagt erin om tijdens het FIA GT3-weekend 30 kilogram te verwijderen uit de R8; "op de grid" dixit een medewerker.
Waarom kan een Mustang dan maar 8 kilo vermageren op 3 weken of meer? Conceptueel? Ik ken de homologatiefiche van de wagen niet, iemand wel?
|
Verkeerd begrepen door persverantwoordelijke... we MOGEN 80 kg verliezen, hebben er 8 verloren... vandaar de rechtzetting !
3 chassis klopt, parallel werken, klopt... maar de Mustang is niet zoals de Audi waar, idd Fonne, er ballastgewicht kan uitgesmeten worden...
Ik ken de homologatiefiche, ze ligt hier naast mij zelfs