View Single Post
Old 10-05-2009, 12:31
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by joost View Post

En voor de mensen die niet liever doen dan (bepaalde en andere dan weer niet) mensen bekritiseren en viseren, probeer eens een zoontje van 8 maanden uit, of een gelukkig gezinsleven, dat laat je veel relativeren, haal je veel levensvreugde uit

J
Met zeer veel levensvreugde (zeer lieve vriendin, een superjob) gisteren de race 1 van de BGTC en Brits GT mogen aanschouwen. Althans, dat was mijn intententie............na een rondje of 5 dan maar richting frietkot voor gegaan. Dat leek me op dat moment de meest nuttige invulling van mijn tijd. Op de weg terug even door de pits gelopen waar het een dooie boel was. Nauwelijks volk, geen hectiek of wat dan ook. Op zich geen probleem, we kregen die dag nogmaals de CER en de LMS te zien.

Wat betreft GT4: In de Nederlandse Start valt te lezen dat Witmeur elke nieuwe deelnemer aan een GT4 kampioenschap de tip geeft om te starten in het Dutch GT4. O.a. Nissan en Ommen (Audi TT). Als ik het goed heb is Witmeur nog steeds verbonden aan SRO. Zo'n man geeft op deze manier de doodsteek aan andere GT4 kampioenschappen.

BGTC gaat het niet redden op zijn deelnemers in GT3, als een ander ze dan ook nog een andere GT4 richting laat zien is het helemaal bekeken. Ik hoop het beste voor BGTC maar vrees het ergste.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote