View Single Post
Old 22-06-2009, 19:48
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Okey en hoe doen ze dat dan??? Hoe zit dat bij nummerplaten in Nederland? Bij ons in België behoort de plaat toe aan de eigenaar. Je kan dus heel je leven met dezelfde plaat rijden en telkens een andere auto hebben. In Frankrijk behoort de nummerplaat dan toe tot de wagen. Als je andere wagen koopt, dan verandert ook je plaat. Vandaar dat oude Franse wagens nog hun plaat hebben.... In Nederland moet het dan zijn zoals bij ons in België??

Wel grappig zo he. Overigens weet ik nu hoe het zit met de einddemper: die is er niet (foto volgt nog) en heb ik veel foto's van de livery afgelopen weekend want zeg nu zelf: veel knapper dan op de Monteberg...

Ten slotte maak ik nog ergens een nieuwe evo 6 om aan Ignace, de copiloot te verkopen. Zo'n vriendelijke mens verdient dat natuurlijk. Zeker na de dwaze zaken die ze meemaakten tijdens Ypres... (Vertel ik bij de volgende update)

Grtzzzz

Ten slotte even vermelden dat ik er toch wel een modelbouwer tegen het lijf ben gelopen...
Reply With Quote