Quote:
Originally Posted by Pascal
En, wat doen we nu....
C U
|
Hopen en bidden op positief nieuws? Krap 2 maanden voor de start zijn er nog niet veel details bekend.
Sprankje hoop in de persbabbel van Kumpen met het oog op 2010?
Quote:
Ik ga dit jaar zeker nog proberen de 24u van Zolder te rijden met als ambitie een overwinning. Dit jaar heb ik bewust niet deelgenomen aan het Belgian GT Championship omdat er gewoon geen interessante opportuniteit was. Daarnaast heeft het kampioenschap de laatste 2 jaren enorm ingeboet aan kwaliteit. Ik vind dit persoonlijk enorm spijtig en je kan mensen de vinger wijzen, maar dat heeft geen zin. De geruchten die nu de ronde gaan voor komend seizoen komen meer overeen met de oude Belcar spirit, dus ik hoop dat het die richting uitgaat. Dan zou ik terug graag van de partij zijn, maar dan moet er eerst duidelijkheid en communicatie komen.
http://www.autosport.be/news/2009/06...KumpenHezemans
|
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|