View Single Post
Old 11-07-2009, 22:23
BSOT's Avatar
BSOT BSOT is offline
De Paddock Sponsor

Quote:
Originally Posted by RKG View Post
Als er nog maar 2 kampioenschappen gaan zijn, zullen we het dan volgend jaar zonder endurance kampioenschap moeten stellen?!
? Wat een rare vraag ik snap de point niet.

Wat iedereen vooral moet doen is zijn commentaar bewaren en wachten tot we met alles naar buiten komen. Jullie moeten zelf eens jullie eigen commentaren lezen, echt. De mensen achter de schermen weten heus wel met was ze bezig zijn hoor. Deze week tientallen telefoontjes na de persconferentie, het was alsof er iemand dood was. Geen DSMEC meer? Het zal MISSCHIEN niet meer zo heten, maar Dunlop Belgian GT of Dunlop Touring Car Series kan ook nog hé. Iedereen kletst maar wat uit zijnen nek en iedereen denkt alles te weten tot in de kleinste details. Den enen hoort daar iets, den anderen hoort daar iets, dit knopen ze in elkaar en dat sturen ze de wereld in.

Ik hoor en lees de wildste verhalen, knap allemaal dat dit kan zonder dat er hier iets voorbij komt. Er zijn zelfs journalisten die denken dat ze slimmer aan het worden zijn dan de paus en dat dan ook opelijk op het net gooien. Elk woord dat men vandaag kan opvangen is nieuws, of het nu gechecked is of niet, boenk op het internet.

Er zouden tientallen teams ontevreden zijn en niet willen rijden in 2010. Aha ... en met wat zijn ze dan niet tevreden? Hoe kun je nu ontevreden zijn als er nog niets is? Ik denk dat sommige personen en journalisten nu vooral aan het vechten zijn voor hun plaatsje in 2010 en nu al de bui voelen hangen. Ik kon gelukkig van hieruit de persconferentie van vorige week live volgen (met dank een de journalist voor de live verbinding). Het was leuk om de vraagstelling van bepaalde te volgen. Op sommige momenten was het precies belangrijker op welke banden dat er ging gereden worden dan hoeveel wagens er aan de start gingen staan.

Seizoen 2009 is net over hafweg. Ik denk niet dat er ooit al zo vroeg gecommuniceerd geweest is over een een seizoen dat nog moet komen. En van 3 naar 2 kampioenschappen, is dat niet wat we allemaal riepen in koor?

Wel het is er! De 7 superweekends ook. 3 op Zolder, 3 op Franco + 1 buitenlandse. Iedereen tevreden toch. Alle type wagens kunnen rijden, niemand wordt uitgesloten, wat kan een mens nog meer verlangen.

Wou dit gewoon even kwijt.
Reply With Quote