View Single Post
Old 12-07-2009, 21:28
Dominique's Avatar
Dominique Dominique is offline
Frecking Nuts ...

Back to topic, please...

Veel heb ik niet gedaan aan deze kit sinds de vorige update. Veel geëxperimenteerd, dat wel maar weinig gebouwd.

Wat ik wel heb gedaan volgt hieronder:
zoals je op onderstaande foto kan zien is het zitgedeelte afgezet met rieten vlechtwerk. Dat vlechtwerk heeft vierkante gaatjes die horizontaal uitgelijnd staan. Hebben ze het klaargespeeld om de kitonderdelen natuurlijk volledig verkeerd te gieten. Daarbij is het geen zicht om de onderdelen dicht te laten, terwijl het wagentje duidelijk een "luchtig karakter" heeft.

Ik heb die panelen dus uitgezaagd, en het rietwerk wordt vervangen door PE-mesh. Je kan hier het onderdeel zien dat onder de zetel moet komen. Eén helft is al uitgezaagd voor de foto (ondertussen zijn beide helften er al uit en is het onderdeel terdege opgekuist), en ik geef een impressie mee van hoe het uiteindelijk zal uitzien.

Daarna kwamen de zijpanelen voor de zetels aan de beurt. Links zie je hoe ik door middel van ijzerdraad van 0,4mm de bovenste armsteuntjes heb vervangen. Het rechteronderdeel ligt er in originele staat naast ter vergelijking.

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC09661.JPG
Views:	763
Size:	99.6 KB
ID:	14366   Click image for larger version

Name:	DSC09663.JPG
Views:	758
Size:	90.8 KB
ID:	14367   Click image for larger version

Name:	DSC09665.JPG
Views:	803