Quote:
Originally Posted by YMS
Hallo
Sommige teams zijn niet gelukkig met Dunlop banden(minderwaardig aan Michelin) , vooral porsche rijders. Mogen vaststellen tijdens 500 KM in Zolder.
Terug vrijgeven van keuze bandenmerk , zou een mooie oplossing zijn.
De bedoeling van een merk banden leverancier was =
Altijd banden op stock (niet gelukt met Dunlop ,vb = saker)
Goedkoper leveren (prijzen zijn niet gezakt , een heel stuk duurder geworden)
Betere service (niet gelukt , voor banden monteren met men nu betalen ,vroeger gratis door onderlinge concurrentie)
Met Vlaamse groeten 
|
Beste Yokohama fan

Sommige teams = 1. Is niet gelukkig vanaf de eerste dag en zal dat ook nooit worden. Bijna gans België weet wie dit team is. Wat betreft Dunlop minderwaardig aan Michelin, lees eens wat meer boekskens en volg eens wat meer de europese en internationale uitslagen.
Terug vrijgeven vanbandenmerk zou voor jou inderdaad leuk meegenomen zijn he. Dan kan je weer enkele teams bedienen zonder een euro te hebben moeten investeren in de sport. En ik weet niet hoe het bij jou zit maar als ik niet weet wat ik tijdens een weekend allemaal moet meenemen van banden naar circuit, en vooral als ik niet weet wat ik allemaal moet bestellen in de fabriek, het er zeker niet goedkoper zal op worden.
Ik ben ook niet verplicht om voor elke wagen banden op stock te hebben.
Goedkoper leveren? En waarom zou dat dan moeten? Verschil in prijs tussen 2008 en 2009 is 6%.
Betere service? Weet je beste vriend. Ik kan ook alles erin tellen en dan van den hogen toren roepen dat wij een all inclusive prijs hebben. De reden waarom wij de montages eruit haalden is omdat veel kleinere teams, die de centjes niet hebben, graag hun montages nog zelf doen in hun ateliers en zo 11 euro per band sparen.
Dus altijd allemaal dat gelul van Dunlop duurder en Michelin beter, 'k begin er zo een beetje mijnen buik vanvol te krijgen. Het eerste klopt niet en het tweede nog veel minder. Ten derde is Dunlop de enige die in de autosport in België heeft willen investeren en staan jullie langs de kant als aasgieren te wachten en alles en nog wat te bekritiseren. In November kunt ge mee tenderen op 2 nieuwe kampioenschappen