Quote:
Originally Posted by YMS
2de = wanneer gaat de produktie datum van de band op band komen.
zodat we weten of we met nieuwe banden rijden of banden die ergens een paar jaar in magazijn versteend zijn.
|
Wij hebben bijna geen stock (wegens niet te betalen). Voor elke race leveren ze vanuit UK de banden die we besteld hebben. Voor de rest ga ik hier niet veel woorden aan vuil maken en mag je mij zo altijd een versteende band brengen

Op basis van de code die binnen in de band staat zal ik je dan perfect kunnen zeggen wanneer deze gemaakt is. Elke band is traceerbaar. Zeg me met welke wagen jullie rijden en ik laat er recht vanuit UK naar jullie komen. Wat mij betreft mogen ze nog warm zijn! Geen probleem hoor.
PS: de banden voor de Zolder Super Prix worden woensdag geleverd, donderdagmorgen ingeladen, vrijdagmorgen op circuit. Geef me 1 reden waarom ik stock zou aanleggen YMS.
Quote:
Originally Posted by YMS
3de = Goede commentaren in boekjes, wiens brood men eet ,wiens woord men spreekt.
|
Men kan er toch niet naast kijken hé, zijn toch feiten! Dunlop heeft veel van zijn achterstand tov Michelin ingehaald de laatste jaren.
PS: wees blij dat er gratis Dunlop boekskes zijn, zo blijf je toch nog van één en ander op de hoogte.