Quote:
Originally Posted by Gulfie
Mooi model!
Ik heb er alleen een beetje moeite mee dat hij staat te blinken als een diamant en dan toch geweatherd is. Vooral vooraan op de bumper valt het op.
Ongelofelijk hoe hoog die auto ligt, maar het is de realiteit. Van een laag zwaartepunt had men toen nog niet gehoord.
|
Heb gisteren het model van dichtbij kunnen bewonderen en op het eerste zicht dacht ik ook van "tiens, da's misschien wat vreemd". Maar... zoals je zelf aangeeft: "Ongeloofelijk hoe hoog die auto ligt..." is al een deel van het antwoord. Het vuil aan de zijkanten is immers niet een direct gevolg van wat de wagen opschept onderweg - is nogal moeilijk als je voorspoiler zo hoog staat - maar veeleer vuil dat de wagen zelf genereert (banden, remstof enz.) Bijgevolg is het, naar mijn gevoel, wel correct. De foto hierboven laat de duidelijk zien. (zie ook mijn volgende commentaar)
Quote:
Originally Posted by Sennake
Maar misschien zet ik er nog wel wat racesporen op van voor, wie weet...
|
Als je dat alsnog van zin bent, dan zou ik enkel maar over de dikte van de voorspoiler doen (dus de verticale rand, nu ja, vertical rand, we spreken over 1 mm of zoiets) en zeker niet aan de bovenkant van de uitstekende lip. Net om wille van feedback die ik hierboven gaf.
Voor het overige, zeeer leuk model dat perfect in een dioramaatje zou thuishoren. Stukje piste, curbstone, vangrail, hekje, gras.

voor het redden van een verloren gewaande kit!