Gisteren gaan kijken naar de start van de 24-uren. We hebben het toch tot middernacht uitgehouden. Een hele prestatie...
Ik ben niet iemand die rap kritiek zal uiten. Dat laat ik aan de kenners. Ik ben slechts een gewone racefan. Maar er was gewoon niks aan. Jaja, veel randanimatie. Allemaal prul. De 24-uren van Zolder zijn precies ne Vlaamse kermis geworden. Voor de race moet je er ni naartoe gaan.
Ik had een mooie foto genomen om te posten hier op het forum. Een foto van een gans lege paddock aan de achterzijde van het circuit. Ik zal het maar zo laten. Ik ga nu al op veel tenen getrapt hebben. En dat is niet mijn bedoeling.
Een geluk dat we nog eens naar de Vipers GTS hebben kunnen kijken. Daarbij nog de F430 en de Lambo, mooie wagens. Maar na enkele uren sloeg de verveling toe.
Toch ook nog een positieve noot:
-Ze zijn overgeschakeld op Jupiler. En dat voor 2,5 euro/blik...
-de Vip parking buiten het circuit. Wauw...
Verder: zwaar teleurgesteld, als er volgend jaar geen 35 wagens meerijden komt er al tenminste één fan minder. Al ben ik waarschijnlijk de enige die daarvan gaat wakker liggen...
Proficiat aan de teams en rijders die het hebben aangedurfd deel te nemen aan de zoveelste 'doorstart' editie. Sinds het (mis)vormen van de Belgische regering een populair woord geworden.
Een teleurgesteld fan,
Jan
|