Zelfs met de nodige voorzichtigheid is het idd. ook vaak riskant... het verhaal van Mark over de dame indachtig: ik stond zaterdag even foto's te nemen op het rechte stuk achter de pitlane aan één van de twee poorten (die waar er geen marshall post naast is). Tijdens de GT4 'werpt' een van de wagens opeens een vrij grote steen opzij, die klettert tegen een van de spijlen net naast me om terug weggekeild te worden tot bijna aan de overzijde van de baan. Als die mijzelf op mijn voorgevel had geraakt zou het ook een pijnlijke bedoening geweest zijn, om maar te zeggen dat een ongelukje snel gebeurd kan zijn.
Wat de randanimatie betreft, ben er een tweetal keer gaan kijken en in vergelijking met andere jaren leek het me daar erg rustig; anders moest je jezelf door een hoop mensen wringen waar het nu verre van dat was. Voor mij hoeft het ook niet echt hoor, maar er zullen idd. mensen zijn die dit wel weten te smaken.
Verder vond ik het nog wel meevallen gezien het beperkte deelnemersveld, dus we kunnen enkel hopen dat de heren van de organisatie en CZ zich aan hun engagement gaan houden om er volgend jaar weer te staan.
Last edited by JCE.72; 24-08-2009 at 12:54.
|