Whoopie! (of hoe zegt Wickmayer dat?) Weer een model klaar. Dat betekent dat de teller dit jaar op 9 staat, 11 dagen vóór het einde van september. Ik begin dus eindelijk wat voor te lopen op het schema van 12 modellen per jaar, wat ook wel nodig zal zijn aangezien ik de heuglijke mededeling gekregen heb dat ik een 1/12 Ford GT40 van Trumpeter ter beschikking krijg om te bouwen voor Art of Modelling. En daar gaat dus een boel tijd insteken. Maar goed, de verbouwingswerken lopen ook een beetje op hun einde, dus er komt wat meer vrije tijd beschikbaar...
Zoals al eerder gemeld in de
WIP-thread, waren de achterste velgen niet zo geslaagd en heb ik ze terug uiteen gehaald om te verbeteren. Nu zitten de inserts binnen de velgen en dat ziet er veel beter uit. Blij dat ik deze verbetering toch nog aangepast heb, want ik had al foto's van het afgewerkte model gemaakt en kwam pas tot een besluit toen ik ze hier wou posten. Waar De Paddock toch allemaal goed voor is...
Hier zijn de foto's van het afgewerkte model. Enjoy! Commentaar en/of vragen zijn zoals altijd natuurlijk welkom.