View Single Post
Old 20-10-2009, 01:00
BSOT's Avatar
BSOT BSOT is offline
De Paddock Sponsor

Hey Joost,

Wees er maar zeker van dat ook ik het ganse verhaal verre van leuk vind. Maar soms moet een mens al eens op zijn tanden bijten om de dingen die hij eigenlijk zou willen zeggen, door te slikken en rustig voor hem/haar te houden. Wat er de laatste maanden gebeurd is, is gewoon spijtig voor de sport. De door jou aangehaalde promotor steeds met de vinger wijzen is niet fair. Hij heeft alles gedaan wat binnen de mogelijkheden lag om de boel te houden zoals het is. Is voor een deel gelukt, maar geloof me, niet echt zoals het in ons draaiboek stond voor 2010.

Niemand hoeft zich persoonlijk gepakt te voelen. Jij hebt je job gedaan, wij de onze, en ik denk dat dit het best haalbare scenario (was)is voor iedereen. Is iedereen daar gelukkig mee? Ik denk het niet, maar tja, wat doen we er aan? Blijven bleiten en zeggen dat het vroeger beter was, of hard werken en gaas geven om nu te beginnen knokken voor 2010?

Begraaf je strijdbijl en voorgevoelens t.o.v. bepaalde personen Joost. Werk constructief mee aan de toekomst en je zal zien dat iedereen er beter kan van worden, ja, ook jij.

Nu Damiaan n'een heiligen is weet ik wat me doen staat de komende 150 jaar
Reply With Quote